Kulu da Yerel Seçimlerde Hangi Partiyi Desteklemeyi Düşünürsünüz? - Kulu - Haber Detayı -Kulunun Sesi Haber Merkezi
  • Ankara
    °C
18 Nisan 2014 Cuma

Anasayfa / Kulu / Detay

Yazı Boyutu: A A A

Kulu da Yerel Seçimlerde Hangi Partiyi Desteklemeyi Düşünürsünüz?

Kulu da Yerel Seçimlerde Hangi Partiyi Desteklemeyi Düşünürsünüz?

2013-03-10, 21:41:29
Okunma Sayısı : 209
Yorum Sayısı : 0
Kulu da Yerel Seçimlerde Hangi Partiyi Desteklemeyi Düşünürsünüz?

Kuluda yerel seçimlerde desteklemeyi düşündüğünüz partiye oy vermek için ve görüşleriniz paylaşmak için aşağıdaki linkten anketimize ulaşabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANKETE KATILMAK VE GÖRÜŞLERİNİZ BELİRTMEK İÇİN LÜTFEN BURAYATIKLAYIN

HABER İLE İLGİLİ

Henüz yorum yok, ilk yorumu siz yapın.
Adınız :
Başlık :
Yorumunuz :

Adınız :
Alıcı E-posta :
Mesajınız :

Kulu MHP İlçe Başkanlığı Nisan Ayı Basın Açı

İlçemizin sayın güzide basın mensupları, çok Kıymetli vatandaşlarımız

2014-04-17 11:27:42 Kulu

İLÇE JANDARMA’DAN ÖRNEK DAVRANIŞ

Jandarma Teşkilatının 175. Kuruluş Yıldönümü münasebetiyle İlçe Jandarma Komutanlığınca İlçeye Bağlı Yaraşlı İlköğretim Okulu öğrencilerine kitap dağıtıldı.

2014-04-17 11:24:48 Kulu

Belediye Başkanı Yıldız Muhtarlarla Bir Araya Geld

Belediye Başkanımız Ahmet Yıldız, ilçeye bağlı 46 mahalle muhtarıyla tanışma ve bilgilendirme toplantısı düzenledi.

2014-04-17 10:55:39 Kulu

Ak Parti İlçe Teşkilatı Yeniden Yapılandı

Kulu ilçe teşkilatı seçimlerden sonra yeni kurul Mehmet Talayhan tarafından oluşturuldu

2014-04-12 15:17:49 Kulu

KULU EMNİYETİ Mevlid Okuttu

Türk Polis Teşkilatı'nın kuruluşunun 169. yıl dönümü sebebiyle Kulu Emniyet Müdürlüğü, şehit olan Emniyet mensupları ve tüm şehitler için Cuma namazı öncesi mevlüt okuttu.

2014-04-11 17:22:50 Kulu

Muhtarlara Eğitim

muhtaralara eğitim verildi

2014-04-11 14:28:32 Kulu

Muhteşem Türk Festivalinin Açılışını Doha Büy

Katar'ın başkenti Doha'da Katara Kültürel Köyü'nde düzenlenen Türk Festivali'nde Türk kültürü tüm yönleriyle tanıtılmaya çalışılıyor.

2014-04-11 14:17:19 Kulu

TÜRK POLİS TEŞKİLATININ KURULUŞUNUN 169. YILI NED

365 gün 24 saat görev başındalar, onlar olmasa rahat uyuyabilirmiyiz, onların haklarını nasıl ödeyebiliriz, iyiki varlar…