Tarımsal Destek Ödemelerine Başlandı - Gündem - Haber Detayı -Haberkulu Haber Merkezi


  • 0 °C
01 Temmuz 2022 Cuma


Anasayfa / Gündem / Detay

Yazı Boyutu: A A A

Tarımsal Destek Ödemelerine Başlandı

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, 115,1 milyon liralık tarımsal destekleme ödemelerini bugün çiftçilerin hesaplarına aktaracaklarını duyurdu.

2022-06-03, 16:15:58
Okunma Sayısı : 340
Yorum Sayısı : 0
Tarımsal Destek Ödemelerine Başlandı

Kirişci, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "115 milyon 123 bin 276 liralık tarımsal destekleme ödemelerini bugün çiftçilerimizin hesaplarına aktarıyoruz. Hayırlı ve bereketli olsun." ifadelerini kullandı.

Açıklamada verilen bilgilere göre, söz konusu tutar, hububat-baklagil ve dane mısır desteğinde 114 milyon 134 bin 801 lira, hayvan gen kaynakları desteğinde 596 bin 475 lira ve düve alım desteğinde 392 bin lira olarak belirlendi.

 

Kaynak:Haber7

HABER İLE İLGİLİ

Henüz yorum yok, ilk yorumu siz yapın.
Adınız :
Başlık :
Yorumunuz :

Adınız :
Alıcı E-posta :
Mesajınız :

Kurban Fiyatları Belli Oldu

Kurban fiyatları belli oldu: İşte büyükbaş ve küçükbaş kurbanlık için istenen rakamlar

2022-05-26 12:30:26 Gündem

Bu köpek ırklarına sahip olanlar dikkat! Mikroçip

Bu köpek ırklarına sahip olanlar dikkat! Mikroçip taktırmamanın cezası 11 bin TL

2021-12-16 12:32:58 Gündem

Son dakika... Türkiye harekete geçti! Tarımda devri

En kötü senaryolara da hazırlık yapan TAGEM, hayvancılık için çok büyük ihtiyaç olan yem sorununun çözümü için çok yıllık buğdaygil yem bitkileri geliştiriliyor. Bir kez ekilen tohumdan tar

2021-12-06 14:19:05 Gündem

Son dakika... Türkiye harekete geçti! Tarımda devri

En kötü senaryolara da hazırlık yapan TAGEM, hayvancılık için çok büyük ihtiyaç olan yem sorununun çözümü için çok yıllık buğdaygil yem bitkileri geliştiriliyor. Bir kez ekilen tohumdan tar

2021-12-06 14:18:37 Gündem

Kurban Bayramı hangi tarihler arasında idrak edilece

Kurban Bayramı için geri sayım sürüyor. İslam aleminde çok özel bir yere sahip olan mübarek kurban bayramında kesilecek olan kurbanlar için hazırlıklar başladı.

2021-06-29 13:15:03 Gündem

Son dakika haberi: İçişleri Bakanlığı'ndan Ramaz

Son dakika: İçişleri Bakanlığının "Ramazan Tedbirleri" genelgesine göre, kalabalıkların bir araya geldiği etkinlik ve iftar çadırlarına izin verilmeyecek.

2021-04-12 14:29:40 Gündem

SON DAKİKA! İçişleri Bakanlığı açıkladı! Yar

#SONDAKİKA Bakanlıktan yeni koronavirüs genelgesi! 81 ile gönderildi

2020-08-18 15:56:41 Gündem

İşte Milli Dayanışma Kampanyasında toplanan para

İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Milli Dayanışma Kampanyası kapsamında şu ana kadar 552 milyon 529 bin 912 lira toplandığını bildirdi.

2020-04-02 09:27:33 Gündem

EN ÇOK OKUNANLAR

Yurtdışından Türkiye'de kullanmak üzere getirilen telefonlarda bulunan pasa

Dün öğleden sonra kendisini asarak intihar eden...

olay bugun öğleden sonra oldu...

Kulu’da meydana gelen kazada 2 genç yaşamını yitirdi.

İlçemizde lise öğrencisi 16 yaşındaki A.K. ile cinsel ilişkiye girdiği i

29 Haziran Çarşamba gününden geçerli olmak üzere motorin grubunda 2,50 TL

İlçemiz genelinde biçerdöver fiyatı dekar başına 75 lira olarak kararlaş

İçişleri Bakanlığı, otoyollarda otomobillerin hız sınırlarını yeniden

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, 2022 yılı Kurban Bayramı emekli

Yeni Devlet Hastanemiz Yapım İhalesine Çıkıyor

Alman Hava Taşımacılığı Ekonomisi Birliği, havaalanlarında personel eksi

29 Haziran Çarşamba gününden geçerli olmak üzere motorin grubunda 2,50 TL

Kulu'da jeep ile motosikletin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazası

İlçemiz genelinde biçerdöver fiyatı dekar başına 75 lira olarak kararlaş

Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, 115,1 milyon liralık tarımsal destekle