BDP Kulu'da Belediye Seçim Çalışmaları Startını Verdi - Kulu - Haber Detayı -Haberkulu Haber Merkezi

  • Ankara
    °C
17 Ekim 2017 Salı


Anasayfa / Kulu / Detay

Yazı Boyutu: A A A

BDP Kulu'da Belediye Seçim Çalışmaları Startını Verdi

BDP Kulu'da Belediye Seçim Çalışmaları Startını Verdi

2014-01-11, 12:26:01
Okunma Sayısı : 1302
Yorum Sayısı : 0
BDP Kulu'da Belediye Seçim Çalışmaları  Startını Verdi

BDP bugün saat 11:00 da başlayan Selahattin Demirtaş'ın katıldığı halk mitingi ile seçim çalışmalarına başladı.Kulu adayını tanıttı.Kulu'da belediye seçimlernin çok çekişmeli geçeceği konuşuluyor.Açıklanan adayların hepsi kuvvetli olarak görülüyor.bakalım ileride neler olacak.İlerleyen saatlerde daha geniş haberimizle sizlere tekrar döneceğiz.

HABER İLE İLGİLİ

Henüz yorum yok, ilk yorumu siz yapın.
Adınız :
Başlık :
Yorumunuz :

Adınız :
Alıcı E-posta :
Mesajınız :

Kulu MYO da Kan Kaybı

1996 yılında çiğel işhanında eğitim -öğretime başlayan..

2017-10-11 11:24:48 Kulu

İLÇEMİZDE TAŞIMA BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DÜZE

2017-2018 eğitim-öğretim yılı servis sürücülerine yönelik taşıma bilgilendirme toplantısı düzenlendi.

2017-09-15 16:08:23 Kulu

Karacadağ da Ev Yangını

selçuk çetinkayanın oturduğu evde yangın çıktı.

2017-09-15 11:26:25 Kulu

Kulu Taşıyıcılar Kooperatif Başkanlığına Mehme

Tek adayla girilen taşıyıcılar kooperatif başkanlığına DEMİRKIRAN seçildi...

2017-09-11 11:16:31 Kulu

Kayı Boyu Karacadağ Geleneksel Türk Süsleme Sanatl

26 ağustosta başlayan kayı boyu festivali dün yapılan etkinliklerle sona erdi.

2017-08-31 13:56:12 Kulu

Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok Kulu da Trafi

Emniyet Genel Müdürü Altınok, Konya'da trafiği denetledi Trafik denetimlerini incelemek üzere Konya'ya gelen Emniyet Genel Müdürü Selami Altınok'un görüntülü aramasında İçişleri Bakanı Süley

2017-08-29 20:16:11 Kulu

Kayı Boyu Karacadağ Geleneksel Türk Süsleme Sanatl

Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın katkılarıyla "Kayı Boyu Karacadağ Geleneksel Türk Süsleme Sanatları" Festivali devam ediyor.Gündüzleri çeşitli etkinlilerle devam eden festival de akşamları sa

2017-08-29 17:57:39 Kulu

Delen'den Bayram Mesajı

Ak Parti Kulu İlçe Başkan Aday Adayı Mahmut Delen'den Bayram kutlaması ve teşekkür mesajı

2017-08-29 12:11:46 Kulu

Kulu'da Kurbanlık Pazarı Denetlendi

Kulu'da Kurban Bayramına sayılı günler denetimler sıklaştırıldı...

2017-08-28 17:18:42 Kulu

EN ÇOK OKUNANLAR

Yurtdışından Türkiye'de kullanmak üzere getirilen telefonlarda bulunan pasa

olay bugun öğleden sonra oldu...

Kulu’da meydana gelen kazada 2 genç yaşamını yitirdi.

Dün öğleden sonra kendisini asarak intihar eden...

İlçemizde lise öğrencisi 16 yaşındaki A.K. ile cinsel ilişkiye girdiği i

1996 yılında çiğel işhanında eğitim -öğretime başlayan..

Yurtdışından Türkiye'de kullanmak üzere getirilen telefonlarda bulunan pasa

Kulu’da meydana gelen kazada 2 genç yaşamını yitirdi.

KULU seviyorsanız mutlaka bu oylamaya katılın!

Dün öğleden sonra kendisini asarak intihar eden...

1996 yılında çiğel işhanında eğitim -öğretime başlayan..

- İsveç'te Türk kökenli genç siyasetçi Mikail Yüksel, sağ liberal Merkez

Yurtdışından Türkiye'de kullanmak üzere getirilen telefonlarda bulunan pasa

selçuk çetinkayanın oturduğu evde yangın çıktı.

İlçemizde 2017-2018 eğitim öğretim yılı açılışı ve İlköğretim Haf